جاذبه های شهر کردکوی

ساخت وبلاگ

آخرین مطالب

امکانات وب

احمدی معاون فرماندار کردکوی:رسانه ها و شبکه های اجتماعی نقش انکار ناپذیری در اعتلای افکار عمومی دارند.

- - , .

جاذبه های شهر کردکوی...
ما را در سایت جاذبه های شهر کردکوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kordkuy بازدید : 148 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 6:01


جاذبه های شهر کردکوی...
ما را در سایت جاذبه های شهر کردکوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kordkuy بازدید : 145 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 6:01

سخت می‌گذرد تو خیابون، آواره دراین سرمای زمستون

هوا ابری می­شود، سرما به استخوان میزند شعله ی بخاریها زیاد میشود. فصل شال­گردن­های رنگی و پالتوهای چرمی می رسد ، زمستان فصل نوشیدن چایی و قهوه پشت شیشه­ های بخار گرفته است اما خبر از حال من داری....

شب که فرامی رسد هر کجا که باشی دوست داری هر چه زودتر خود را به خانه برسانی مخصوصا اگر سوز استخوان شکن یک شب زمستانی درپیش باشد. شتاب و عجله در قدمهای همه ما موج می زند تا خود را به جایی برساننیم بنام خانه...اما خانه من کجاست....

یادت باشد سخت می‌گذرد تو خیابون، آواره دراین سرمای زمستون...


کل دارائی من خلاصه میشود در 4 گونی

- - , .

جاذبه های شهر کردکوی...
ما را در سایت جاذبه های شهر کردکوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kordkuy بازدید : 184 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 6:01

زن کلاه‌بردار فضای مجازی در دام پلیس گرفتار شد

رئیس پلیس فتای استان گلستان گفت: زن کلاه‌بردار فضای مجازی در دام پلیس گرفتار شد.

43419

به گزارش جاذبه های شهرکردکوی، مهدی رجبلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی شکایت از زنی که در فضای مجازی دست به کلاه‌برداری زده است پرونده در پلیس فتا باز شد.

وی افزود: این زن با آشنا شدن با قربانی خود از طریق فضای مجازی به او وعده وام کلان داده بود.

رئیس پلیس فتای استان گلستان تصریح کرد: این زن وعده وام 300 میلیون تومانی با سود 4 درصد را داده بود که در قبال آن فرد باید یک حساب 60 میلیونی افتتاح می‌کرد.

رجبلی گفت: این شخص با دریافت 60 میلیون تومان ناپدید شد که با توجه به اینکه در فضای مجازی کلاه‌برداری انجام‌شده بود بعد از مدتی این شخص را پیدا کردیم.

به گفته وی، این شخص با قرار وثیقه 80 میلیون تومانی راهی زندان شد.

رجبلی تأکید کرد: مردم در استفاده از فضای مجازی دقت لازم را داشته باشند و همیشه در کنار فرزندانشان به‌عنوان همراه در فضای اینترنت حضورداشته باشند. مردم می‌توانند در زمان بروز مشکل با سایت پلیس فتا ارتباط برقرار کرده و یا با شماره تلفن‌های این سازمان تماس بگیرند


- - , .

جاذبه های شهر کردکوی...
ما را در سایت جاذبه های شهر کردکوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kordkuy بازدید : 254 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 10:01

گفتگوی کوتاه با خانم شهری پرستاربیمارستان امیرالمومنین کردکوی

به گزارش جاذبه های شهرکردکوی، پرستاری هنری است بی‌نظیر و تخصصی است بی‌همتا. پرستاری تنها مراقبت از علایم حیاتی بیمار نیست؛ فقط نگاهبانی از مرز حیات بیمار نیست؛ بلکه دمیدن روح زندگی است در تن رنجور بیمار؛ وزش نسیم محبت است و جاری کردن زلال امیدواری در بدن خسته بیمار؛ پرستاری حفظ جان بیمار است و تقویت روح او؛ درمان زخم‌های بیمار است و مرهم نهادن بر زخم‌های درون او. پرستاری آمیختن طبابت جسم است با طبابت روح؛ روشن نگه داشتن چراغ حیات بیمار است و درخشان کردن خورشید ایمان و اعتمادش به زندگی. برای همین است که پرستاری هنر است و تخصص.

به مناسبت روز پرستارگفتگوی کوتاهی با خانم شهری پرستاربیمارستان امیرالمومنین  کردکوی انجام دادیم که می خوانید:

لطفا خودتان را برای خوانندگان ما معرفی کنید؟زری شهری هستم پرستار بیمارستان امیرالمومنین کردکوی ،

خانم شهری چند سال سابقه کار دارید؟18 سال

علت انتخاب شغل پرستاری: علاقه زیاد به پرستاری.یادم هست دوران دبیرستان درس میخوندم عاشق این لباس سفیدم شدم.

سختی کار شما؟ زمانی که داریم با مریض کار میکنم به امید که بهبود پیدا کن ولی یک لحظه مریض ایست قلبی میکند اون موقع بدترین سخت ترین لحظه کار ماست.

قشنگترین لحظه شغل شما چه موقعی هست؟مریض بهبود پیدا میکند.و احیاء شود و جان دوباره بدست می آورد.

خانواده با شغل شما مشکلی ندارند؟ نه اصلا چون شوهرم پرستارهست

پرستار را تعریف کنید؟همراه و هدم بیمار

بقیه گفتگو در ادامه مطلب

وظایف یک پرستار از نظر شماچیه ؟باوقار،با محبت و خوش اخلاق،رسیدگی به بیمارو وجدان کاری داشته باشد.

بیشتر دوست دارید درکدام بخش فعالیت کنید؟بخش ویژه ،بخصوص قلب چون دوره آموزش 6 ماهه من دررابطه با قلب بوده است.

پیشنهاد شما برای کسانی که به این حرفه میخواهند بیایند چیه؟ مهم ترین چیزداشتن علاقه است.هرکس میخواهد پرستار شود باید این حرفه رو با جان و دل دوست داشته باشد.چون دراین کار سختی زیادی وجود دارد.

خاطره ای درباره شغلتان داردید؟بله یک نمونه در شهر مکه بوده یه آقایی روی زمین افتاده بوده من شروع کردم به کمک کردن و نجاتش دادم.

چرا روز ولادت حضرت زینب ع روزپرستارنامیدن؟بخار صبرو استقامتی که حضرت زینب در صحرای کربلا داشته و سختی های که کشیده مارا همراه و هم ردیف این بانوی بزرگوار قرار دادند.

لطفا این کلمات معنی کنید

آمپول:تسکین دهند درد

اطاق عمل:اطاق زندگی

معجزه:احیاء مریض

شیفت شب: شب تا صبح بر بالین بیمار

اورژانس:هر آن منتظر یک بحران

پرستار :عشق و استقامت

کلاک آخرتان: من ولادت حضرت زینب ع و روزپرستار رابه تمام سفید پوشان جامعه تبریک میگم


- - , .

جاذبه های شهر کردکوی...
ما را در سایت جاذبه های شهر کردکوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kordkuy بازدید : 230 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 10:01

رهبر معظم انقلاب: مردم در انتخابات عکس خواست دشمن عمل کنند

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای صبح چهارشنبه در دیدار پرشور هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم آذربایجان شرقی، ضمن تشکر صمیمانه از ملت بزرگ ایران به دلیل خلق حماسه پرشکوه ۲۲ بهمن امسال، آن را نشانه عزم راسخ و ایستادگی و بیداری مردم دانستند و با تأکید بر اینکه انتخابات ۷ اسفند نیز مظهر بیداری ملت و دفاع از نظام و استقلال و عزت ملی است، گفتند: مردم با حضور همه جانبه و آگاهانه و همراه با بصیرت و دانایی در انتخابات، درست عکس خواست دشمن عمل کنند.


- - , .

جاذبه های شهر کردکوی...
ما را در سایت جاذبه های شهر کردکوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kordkuy بازدید : 140 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 10:01

جاذبه های شهر کردکوی...
ما را در سایت جاذبه های شهر کردکوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kordkuy بازدید : 128 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 21:57

عین اله رحیمی یکی از داوطلبین تأیید صلاحیت شده مرکز حوزه انتخابیه غرب استان گلستان صبح امروز سه شنبه باحضور در ستاد انتخابات واقع در فرمانداری شهرستان کردکوی انصراف خود را از حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

_----…------

به گزارش النگ روستای زیبا عین اله رحیمی یکی از داوطلبین تأیید صلاحیت شده مرکز حوزه انتخابیه غرب استان گلستان صبح امروز سه شنبه باحضور در ستاد انتخابات واقع در فرمانداری شهرستان کردکوی انصراف خود را از حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

رحیمی دقایقی پیش در گفتگوی تلفنی با این پایگاه خبری اعلام کرد: بنده به نفع آقای حبیب اله مازندرانی از صحنه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کنار کشیدم و حمایت خود را از وی نیز اعلام می نمایم.

عین ا… رحیمی

مدرک تحصیلی: فوق لیسانس

شغل: مدرس دانشگاه

اهالی محترم و مردم شریف شهرستان های کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان

با سلام و درود

در این روزهای حساس و سرنوشت ساز دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اینجانب عین اله رحیمی که تاکنون در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی، اعم از پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس حضوری فعال داشته ام و با تعالیم اسلام، قرآن و آرمان های امام راحل (ره) و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و خون پاک شهیدان و منافع و مصالح کشور همسو بوده ام، امروز سه شنبه 27 بهمن ماه 1394 با درنظر گرفتن واقعیت های پیش رو در صحنه انتخابات انصراف خود را از نامزدی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام می نمایم.

با انصراف خود از مردم عزیز می خواهم معیارهای موردنظر رهبری معظم انقلاب را در رأی دادن به نامزدها رعایت کنند و وظیفه خود می دانم از عموم برادران و خواهرانی که از اینجانب اعلام حمایت کرده بودند سپاسگزاری نمایم.

از مسئولین شورای نگهبان، هیأت نظارت، هیئت اجرایی، فرماندار محترم و کلیه دست اندرکاران که اینجانب را واجد صلاحیت نامزدی تشخیص داده اند کمال تقدیر و تشکر را دارم، خداوند به همه این عزیزان صحت و سلامتی عطا بفرماید.

امیدوارم مردم عزیز، بابصیرت، شجاع و انقلابی حوزه انتخابیه کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان باحضور پرشور و باشکوه در انتخابات جمعه 7 اسفندماه 1394 حماسه ای سیاسی بزرگ دیگری ایجاد کنند و به یک انتخاب خوب دست یابند؛ ان شاءالله…

برادر شما عین اله رحیمی از حوزه انتخابیه شهرستان کردکوی

- - , .

جاذبه های شهر کردکوی...
ما را در سایت جاذبه های شهر کردکوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kordkuy بازدید : 157 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 14:10

برگزاری یادواره ۱۷۵ شهید غواص در دانشگاه پیام‌نور استان
رئیس دانشگاه پیام‌ نور استان گلستان، از برگزاری یادواره ۱۷۵ شهید غواص در دانشگاه پیام‌نور استان خبر داد.

011

به گزارش جاذبه های شهرکردکوی، رئیس دانشگاه پیام نور گلستان در تشریح جزئیات این خبر گفت: یادواره 175 غواص دریادل با همت دانشگاه پیام نور استان گلستان در شهرستان کردکوی برگزار می شود.

قربان شهریاری با اشاره به اینکه این برنامه با حضور و سخنرانی سرهنگ کریمی اول، جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ساعت 10 صبح روز پنج شنبه 28 بهمن‌ماه در تالار شهید بهشتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کردکوی برگزار خواهد شد، گفت: در این مراسم جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و جمعی از دانشجویان نیز حضور خواهند داشت.

رئیس دبیرخانه استان های مرزی دانشگاه پیام نور اظهار کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در برگزاری این یادواره همکاری می کنند.

وی در پایان یادآور شد: این برنامه از سلسله برنامه‌های گرامیداشت 175 شهید غواص کشور توسط دبیرخانه ایثار و شهادت دانشگاه پیام‌نور برگزار می‌شود.


- - , .

جاذبه های شهر کردکوی...
ما را در سایت جاذبه های شهر کردکوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kordkuy بازدید : 144 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 14:10

برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو، موتورسیکلت و خدمات گمرکی درگرگان

گرگان - ایرنا - نمایشگاه های بین المللی و تخصصی صنعت خودرو، موتورسیکلت و خدمات گمرگی از روز سه شنبه در محل نمایشگاه های بین المللی استان گلستان در گرگان گشایش یافت.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان در این زمینه به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: در این سه نمایشگاه ها 40 شرکت از استان های تهران، گلستان، البرز، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، گیلان، اصفهان و مازندران مشارکت دارند.
مهرداد یزدی افزود: علاوه بر این نمایندگی های شرکت هایی از کشورهای چین، کره جنوبی، ژاپن و ایتالیا نیز در این نمایشگاه ها تولیدات خود را عرضه کرده اند.
وی اضافه کرد: شرکت کنندگان در فضای 6 هزار مترمربعی غرفه ها تولیدات خود را در زمینه های گمرک و ترانزیت کالا، حمل و نقل، طراحی، تولید و توزیع قطعات خودرو، تولید و مونتاژ انواع اتوبوس، مینی بوس، ون، کامیونت، تجهیزات تعمیرگاهی، خودروها، روان کارها در زمینه خودروهای سبک و سنگین، تولید و توزیع قطعات یدکی و جلوبندی خودرو و آخرین محصولات شرکت های تولیدکننده خودرو، موتورسیکلت و دیگر محصولات مرتبط را در مدت چهار روز برای بازدید عموم ارائه نموده اند.
این نمایشگاه ها شامل ششمین نمایشگاه بین المللی خودرو، تجهیزات، قطعات یدکی و خدمات پس از فروش، دومین نمایشگاه موتورسیکلت و دوچرخه و دومین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل، ترانزیت و خدمات گمرکی است که در محل نمایشگاه بین المللی استان گلستان واقع در بزرگراه گرگان - آق قلا دایر شده است.
در مراسم گشایش این سه نمایشگاه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مدیر کل حمل و نقل وپایانه ها، مدیرکل فرودگاه ها و معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان و شماری دیگر از مسئولان ادارات کل حضور داشتند.
سال قبل نیز در نمایشگاه های بین المللی و تخصصی صنعت خودرو، موتورسیکلت و خدمات گمرگی در استان گلستان 25 شرکت و نمایندگی تولید این محصولات از استان های تهران، گلستان، البرز، سمنان و آذربایجان غربی و نیز از کشورهای چین، کره جنوبی و ایتالیا حضور داشتند.
استان گلستان با یک میلیون و 850 هزار نفر در شمال کشور قرار دارد.


- - , .

جاذبه های شهر کردکوی...
ما را در سایت جاذبه های شهر کردکوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kordkuy بازدید : 168 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 14:10

دانلود کلیپ

پربازدیدترین کلیپ یک ماه اخیر تلگرام با بیش از 4 میلیون بازدید...

جاذبه های شهر کردکوی...
ما را در سایت جاذبه های شهر کردکوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kordkuy بازدید : 165 تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 ساعت: 0:30






جاذبه های شهر کردکوی...
ما را در سایت جاذبه های شهر کردکوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kordkuy بازدید : 148 تاريخ : دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت: 5:29

سوء استفاده تلگرامی یک نوجوان از عنوان پلیس

مشهد- ایرنا- یک نوجوان مشهدی که با سوء استفاده و جعل عنوان یگان ویژه 'نوپو' اقدام به ایجاد کانالی در شبکه مجازی تلگرام کرده بود دستگیر شد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، رئیس پلیس فتا در این استان گفت: این نوجوان که بدون اطلاع از قوانین اقدام به ایجاد کانالی با جعل عنوان 'یگان ویژه نوپو' در تلگرام و جذب بیش از 180 هزار عضو کرده بود در پی رصد و پایش فضای سایبری توسط کارشناسان پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ جواد جهانشیری افزود: در این کانال برای گرایش بیشتر کاربران از اطلاعات و تصاویر مرتبط با عملیات پلیس با تمرکز بر یگان ویژه استفاده شده بود.
وی اظهار کرد: کارشناسان پس از بررسی های فنی و اقدامات لازم عامل ایجاد این کانال تلگرامی را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را به پلیس فتا فراخواندند.
وی گفت: متهم که پسر 18 ساله ای است پس از دستگیری و مشاهده شواهد عنوان کرد که نمی دانست این اقدام جرم بوده و در قانون برای آن مجازات تعیین شده است.
سرهنگ جهانشیری افزود: این نوجوان علت اقدام خود در غصب عنوان پلیس برای این کانال را جذب مخاطب ذکر کرد.
وی اظهار کرد: متهم پس از تکمیل پرونده برای کسب تکلیف نهایی به مراجع قضایی معرفی شد.


- - , .

جاذبه های شهر کردکوی...
ما را در سایت جاذبه های شهر کردکوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kordkuy بازدید : 163 تاريخ : دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت: 5:29


جاذبه های شهر کردکوی...
ما را در سایت جاذبه های شهر کردکوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kordkuy بازدید : 131 تاريخ : دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت: 5:29

1421567420780_IMG15580662.jpg
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: تعداد 54 میلیون و 915 هزار و 24 نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هفتم اسفند هستند.

به گزارش جاذبه های شهر کردکوی به نقل از(ایسنا)، محمد حسین مقیمی عصر امروز در جمع خبرنگاران هم‌چنین اظهار کرد: برای انتخابات خبرگان 31 حوزه اصلی و 1031 حوزه فرعی و برای انتخابات مجلس 207 حوزه اصلی و 855 حوزه فرعی در نظر گرفته شده است.

وی هم‌چنین افزود: تعداد صندوق های رای پس از تصمیم هیأت های اجرایی تعیین می‌شود . این عدد برای هر کدام از انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان بین 55 تا 60 هزار صندوق است.

معاون سیاسی وزیر کشور هم‌چنین خاطر نشان کرد: تعرفه های رای نیز آمده شده و به استان ها ارسال شده است.

به گزارش ایسنا، تعداد واجدان شرایط رای به تفکیک استان ها به شرح زیر است:

آذربایجان شرقی: 2 میلیون و 909 هزار و 208 نفر

آذربایجان غربی:2 میلیون و 296 هزار و 591 نفر

اردبیل : 998 هزار و 499 نفر

اصفهان: سه میلیون و 445 هزار و 298 نفر

البرز: یک میلیون و 480 هزار و 131نفر

کمترین ایلام: 434 هزار و 636 نفر

بوشهر: 691 هزار و 406 نفر

بیشترین تهران: 8 میلیون و 475 هزار و 77 نفر

چهارمحال و بختیاری : 702 هزار و 623 نفر

خراسان جنوبی: 598 هزار و 205 نفر

خراسان رضوی: 4 میلیون و 420 هزار و 718 نفر

خراسان شمالی : 624 هزار و 300 نفر

خوزستان : سه میلیون و 447 هزار و 959 نفر

زنجان: 775 هزار و 820 نفر

سمنان: 494هزار و 712 نفر

سیستان و بلوچستان: یک میلیون و 685 هزار و 760 نفر.

فارس: سه میلیون و 374 هزار و 243 نفر

قزوین: 887 هزار و 164 نفر

قم: 768 هزار و 730 نفر

کردستان: یک میلیون و 161 هزار و 537 نفر

کرمان: دو میلیون و 83 هزار و 878 نفر

کرمانشاه: یک میلیون و 507 هزار و 595 نفر

کهگیلویه و بویراحمد: 518 هزار و 811 نفر

گلستان: یک میلیون و 288 هزار و 536 نفر

گیلان: یک میلیون و 861 هزار و 370 نفر

لرستان: یک میلیون و 409 هزار و 36 نفر

مازندران: دو میلیون و 235 هزار و 636 نفر

مرکزی: یک میلیون و 47 هزار و 670 نفر

هرمزگان: یک میلیون و 119 هزار و 93 نفر.

همدان : یک میلیون و 505 هزار و 279 نفر.

یزد: 665 هزار و 504 نفر

- - , .

جاذبه های شهر کردکوی...
ما را در سایت جاذبه های شهر کردکوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kordkuy بازدید : 160 تاريخ : دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت: 1:16

برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر شهرستان کردکوی +تصاویر
برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر شهرستان کردکوی +تصاویر
به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (ع)و در آستانه ورود دانش‌آموزان پایه سوم به سن تکلیف مراسم ویژه جشن تکلیف دانش آموزان مدارس ابتدایی دخترانه شهرستان کردکوی برگزار شد.

به گزارش النگ روستای زیبا:به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (ع)و در آستانه ورود دانش‌آموزان پایه سوم به سن تکلیف مراسم ویژه جشن تکلیف دانش آموزان مدارس ابتدایی دخترانه شهرستان کردکوی برگزار شد.مصلای کردکوی میزبان شکوفه های تازه به تکلیف رسیده بود . در این مراسم فرماندار، نماینده ولی فقیه درسپاه کردکوی،مدیریت آموزش و پرورش کردکوی،ریس سازمان تبلیغات اسلامی،دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی مدارس شهر و روستاهای شهرستان کردکوی و خانواده های ایشان و همچنین کادر مدارس حضور داشتند .




بقیه عکسهادر ادامه مطلب

- - , .

جاذبه های شهر کردکوی...
ما را در سایت جاذبه های شهر کردکوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kordkuy بازدید : 233 تاريخ : دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت: 0:15

سلام برگته ما ر(Salam gate maar)

یادته وقتی کسی خواسته تِره بزنه بهترین جا گته مار پیش بیه

یادته عید ویه مرغانه رنگی ره از گته مار گیتی

یادته گرمترین و مهربان ترین جا گته مار پیش بیه

یادته گته مار خاش نوه آرسی چقدر ذوق کارده که بدیه

یادته گته مار چه جامه و چارقد خوشگل و رنگی داشته

یادته گته مار وقتی خواسته عِید نوروز بیه تمام سره خانه ره گِل کارده

یادته گته مار بخاطر ته چقدر با تِنه مارو پیر جرو بحث کارده

اِسه یکتا کالش کانده تِه ناراحت ونی

اُسه از تنهای باته حرف زنده تِه حوصله نداری

اِسه یک لیوان اُو خانه تره زوره  هادی

تِه یاد دّواشه یّک روز تِه  گته مار ونی دوست دارنی با تِه اینجور برخورد کانن؟؟

پس تِه یاد دّواشه از گته مار بیشتر مراقبت کانی

سلام بر مادر بزرگ (Salam Madar Bozorg)

یادت هست وقتی کسی خواست کتکت بزنه بهترین جا برای پنهان شدن پیش مادر بزرگ بود..

یادت هست موقع عید تخم مرغ رنگی رو از مادر بزرگ میگرفتی....

یادت هست گرمترین و مهربان ترین فرد برای تو مادر بزرگ بود....

یادت هست مادربزرگ چه پیراهن و روسری زیبا و خوش رنگی داشت....

یادت هست موقع عید تمام خانه را با آب و گل تمیز میکرد....

یادت هست مادربزرگ بخاطر تو چقدر با پدر و مادرت جرو بحث میکرد...

اما حالا یک صرفه میزنه تو ناراحت میشی

اما حالا یک همدم میخواهد بااون حرف بزنه تو حوصله اش را نداری....

اما حالا یک لیوان آب میخواهد تو تنبلی میکنی و نمیدی

یادت باشه یک روز خودت مادربزرگ میشی دوست داری با تو اینجور رفتارکنن ؟؟

پس بیشتر به مادربزرگ توجه کن و مراقبش باش

جاذبه های شهر کردکوی...
ما را در سایت جاذبه های شهر کردکوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kordkuy بازدید : 170 تاريخ : يکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت: 2:49

همایش پیاده روی خانوادگی بمناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر صبح دیروز جمعه در روستای ایلوار یکدانگه از توابع شهرستان کردکوی برگزار گردید




- - , .

جاذبه های شهر کردکوی...
ما را در سایت جاذبه های شهر کردکوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kordkuy بازدید : 847 تاريخ : شنبه 24 بهمن 1394 ساعت: 16:40

لذت زندگی در روستا
زندگی روستا هنوز هم خالی از سر و صداست و شادی ها و غم ها تقسیم می شوند، آدم ها به هم نزدیك ترند و آنجاست كه همسایه از حال همسایه خبر دارد.زندگی در روستا آدمی را از هر جنجال و قیل و قال و دود و دم رهایی می بخشد . طلوع خورشید در روستا شروع دوباره زندگی است شنیدن آوای سگان در آغاز شب و آوای خروسان در سپیده دم,آنچنان آرامشی به روستا می دهد که انگار زندگی فریاد از عشق میزند.

عطر نان محلی(تندیر نون)،بوی خورشت، یک پیاله چای ، سبزی تازه،پنیر،شیر،کره محلی  در روستا مزه ی دیگری می دهد.

لذت زندگی در روستارا با همسایگان تقسیم کن و قدرش را بدان....
زندگی در روستا سرشار از عشق ،محبت و گرمی است



- - , .

جاذبه های شهر کردکوی...
ما را در سایت جاذبه های شهر کردکوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kordkuy بازدید : 168 تاريخ : شنبه 24 بهمن 1394 ساعت: 16:40